هواکش‌های خانگی چه کاربردی دارند؟

هواکش‌های خانگی به منظور رفاه و آسایش زندگی صنعتی امروز ساخته شده است. با وجود آلاینده‎های ‎غیرطبیعی از قبیل مواد سمی و شیمیایی، مواد آلی، گرد و غبار و خاک، سلامت انسان‎ها ‎به خطر افتاده است. این در حالی است که این مواد با چشم غیرمسلح دیده نمی شوند. کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی بیش از دیگران در خطر هستند. گاهی هم قادر به ادامه حیات در چنین محیط هایی نیستند. افراد سالم شاید بتوانند چنین فضای آلوده ای را تحمل کنند، اما به مرور زمان بر روی سلامت آنها تاثیرات مخرب و جبران ناپذیری را بر جا می‎گذارد.

 

هواکش خانگی

 

امروزه میزان این آلاینده‎های ‎طبیعی و غیرطبیعی نسبت به گذشته بیشتر شده است. در عین حال با کاهش پوشش گیاهی نیاز به یک فیلتر قدرتمند جایگزین، بیش از پیش احساس می‎شود. در همین رابطه هواکش‌های خانگی دقیقا به همین منظور تولید شده اند. این دستگاه‎ها ‎مجهز و پیشرفته قابل نصب در محیط‎های ‎مسکونی، اداری و صنعتی هستند. 

نحوه کارکرد هواکش‌های خانگی چگونه است؟

هواکش‌های خانگی به دلیل وجود فیلترهای قدرتمند قادرند، آلاینده‎های ‎محیط را دفع کنند. همچنین در داخل این دستگاه‎ها ‎یک سیستم مکش یا دمندگی هوای آلوده وجود دارد. با وجود این قطعه هوای آلوده و سنگین محیط به داخل دستگاه هواکش کشیده می‎شود. سپس از قسمت دیگر دستگاه هوای تازه و بدون هیچگونه آلاینده ای، به بیرون فرستاده می‎شود. با روشن شدن دستگاه این فرآیند تا پاک شدن کامل فضا از مواد سمی و میکروبی، ادامه پیدا می‎کند. 

 

جهت مشاهده ادامه مطلب و خرید انواع هواکش خانگی کلیک کنید.